Світ навколо нас

2111711786.gifВ рамках проекту « Світ навколо нас», програми « Музей та школа» наукові працівники Сокальської філії ЛМІР продовжують залучати до творчих занять учнів Сокальських шкіл. Діти люблять вирватися з шкільних стін і в новій , незвичайній атмосфері займатися цілком іншою справою: чи то ліпити з глини, чи то малювати, чи писати писанки, обговорювати побачене , ділитися своїми враженнями, бо вже давно музей в Сокалі став духовно-мистецьким центром, як для дорослих, так і для молоді та школярів. Особливо цікавими були заняття проведені 3 і 10 лютого для дітей 9-го класу Сокальської санаторної школи – інтернату циклу « Крок до мистецтва»: «Намалюй Всесвіт» (Малюємо за експозиціями музею) і « Вогонь» ( з циклу «Стихії»). 

Метою занять було не навчити дітей малювати , а особливий наголос був на релаксацію, на
те, щоб вони передавали у роботах свій внутрішній стан, свої почуття і емоції.
Намагаючись підготувати школярів до творчих занять, старший науковий співробітник музею
Наталія Покотюк провела тематичну екскурсію « Людина і Всесвіт». Учні розглядали твори
художників, які розкривають таємниці Всесвіту, його світобудову, гармонію і безмежну красу.
Діти висловлювали власні думки, порівнювали їх за жанрами, техніками виконання.
Акцентували увагу на екологічному стані нашої планети і збереженні її для майбутніх
поколінь. Пізніше школярі випробовували свої сили, створюючи фантастичні твори, наповнені
кольоровим забарвленням, експресією, індивідуальністю.
2514359601.gifІдея намалювати стихію вогню виникла у самих школярів, тому вони намагалися вкласти у твори
своє бачення і світосприйняття. Особливе враження справив перегляд відео фільму про
сходження Благодатного вогню у Великодню суботу в Єрусалимі. Адже вогонь - це Божественна
енергія, одкровення, перетворення, очищення, відродження, натхнення і життя.
Народний майстер, художник Богдан Ямовий показав символічне значення вогню в образотворчому
мистецтві,зумів зацікавити дев’ятикласників новими підходами і техніками у малюванні-
технікою пом’ятого паперу, губкування фарбою на папері, набризгом зубною щіткою тощо.
Учні проявили неабиякі творчі художні здібності і були задоволені результатами своєї
праці.

3862991587.gif2715871283.gif2723984614.gif516970066.gif585854025.gif3921133548.gif679720850.gif